Co z Ciebie wyrośnie?
W zabawny, a przy tym wyjątkowo trafny sposób przedszkolaki dyskutują o najgorętszych kwestiach społecznych — od pytań o to, dlaczego w klasie wisi portret prezydenta, po oburzenie, że wszystkie postaci w grze mają białą skórę, choć świat wygląda przecież inaczej. Pomiędzy zabawą, rysowaniem i śpiewem już pięciolatki dowiadują się, jak duży wpływ na ich codzienność i przyszłość mają decyzje polityczne.