What Are We Going to Do With You?
Between playing, colouring in and singing, children in a Paris primary school learn about the impact of political decisions on their everyday lives and their future. As a result, children's language reveals a surprising sensitivity to social issues at an early age. The documentary sheds light on the future of the education system.