Holandia: niepokojący popyt na domowe materiały wybuchowe
Wyjątkowe zjawisko w Europie: w celu załatwienia sporu z byłym partnerem, szefem lub sąsiadem, coraz więcej Holendrów używa ładunków wybuchowych, często domowej roboty. W większości przypadków, wybuchy prowadzą „jedynie” do szkody materialnej, ale zdarzają się też śmiertelne wypadki. W ramach reakcji władze krajowe powołały specjalną grupę roboczą.