Patrick Mason
Dzięki stylowi silnie inspirowanemu techno z Detroit i nowojorską sceną house sety Patricka Masona tkają różnorodny gobelin techno, disco i chicagowskiego house'u. Śpiewający i tańczący DJ przekształca swój set w urzekający performance.