Naukowe oszustwa i manipulacje
Nauka uchodzi za najlepszą metodę poznawania świata – ale nie jest wolna od błędów. Kolejne afery związane z oszustwami regularnie wstrząsają środowiskiem badawczym. Fałszowanie danych, kradzież wyników czy całkowicie zmyślone badania: jak nauka może skuteczniej chronić się przed oszustwami popełnianymi przez własnych przedstawicieli?