W sercu historii: Procesy norymberskie (1/2)
W Norymberdze, zniszczonej przez alianckie bombardowania, przed specjalnym trybunałem zostaje oskarżonych 21 nazistowskich dygnitarzy. To historyczny, bezprecedensowy proces, który śledzą najlepsi reporterzy wojenni z całego świata. Za jego powstaniem stoją Amerykanie, którzy – w przeciwieństwie do Sowietów – chcą przeprowadzić uczciwe postępowanie.