Trump i Ukraina: między nadzieją a niepokojem
Powrót Donalda Trumpa do Białego Domu dał krótką nadzieję na pokój w Ukrainie. Szybko zmieniła się w niepokój i strach. Wstrzymana pomoc USAID wpłynęła m.in. na zatrzymanie odbudowy zniszczonych w nalotach szkół. Donald Trump wykazuje więcej zrozumienia dla agresora niż broniących się Ukraińców. Ci ostatni nie myślą o złożeniu broni.