Trump și Ucraina: între speranță și neliniște
Întoarcerea lui Donald Trump la Casa Albă a adus o scurtă speranță pentru pace în Ucraina, rapid înlocuită de teamă. Suspendarea ajutorului USAID a blocat reconstrucția școlilor distruse. Trump pare mai empatic cu agresorul decât cu ucrainenii care refuză să se predea.