Skompostuj mnie!
Czy po śmierci nasze ciała mogą stać się częścią natury i przeobrazić się w żyzną ziemię, na której wyrośnie las? To marzenie wielu ludzi, również w Europie. Jednak na Starym Kontynencie legalne są tylko dwa sposoby pochówku – trumienny i kremacja. Coraz więcej aktywistów i profesjonalistów walczy o legalizację kompostowania ludzkich ciał i naturalne pochówki.