Las Vegas i mit amerykańskiego snu
Położone na pustyni miasto uosabia amerykański sen w jego najbardziej skrajnej formie. Turbokapitalizm i monumentalne widowiska przyciągają poszukiwaczy fortuny, marzycieli i ryzykantów z całego świata. Od swoich narodzin Las Vegas przeobraziło się w globalne centrum rozrywki, które każdego roku przyciąga miliony turystów i generuje miliardowe obroty. Z zapomnianej osady pośród piasków pustyni wyrosła lśniąca stolica hazardu.