Emancypacja hiszpańskiej młodzieżyOlaf Scholz: bez szans na reelekcję?
"Znacie mnie", zwykła mawiać kanclerz Merkel do swoich wyborców, aby pokazać, że można na nią liczyć. To samo można powiedzieć o Olafie Scholzu, który obecnie nadal sprawuje urząd, ale nie ma większości w parlamencie. Czy uda mu się ponownie wygrać wybory?