Olaf Scholz: Can He Win?
"You know me", Chancellor Angela Merkel used to say to her electorate to show that she could be trusted. The same could be said of Olaf Scholz, currently still in office. But who is the leader of the centre-left SPD? And could he remain chancellor after the election?