Cassy
Cassy zaraża entuzjazmem i miłością do muzyki klubowej. Miłośniczka winyli od 20 lat jest nieodłączną częścią międzynarodowego świata klubów i festiwali electro i techno. Mieszkała w Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Londynie, Nowym Jorku i Los Angeles, a także była rezydentką wielu legendarnych klubów, takich jak Panorama Bar w Berlinie czy Rex Club w Paryżu.