Lekcja kina od Andrzeja WajdyTracks
Jackson Irvine jest piłkarzem wyjątkowym, jak wyjątkowym klubem jest St. Pauli. Spotkaliśmy się z nim na stadionie, by posłuchać jego ulubionych płyt - od Amyl & the Sniffers po Madvillaina.