Świat zmierza ku zagładzie - planeta płonie, wojny, głód i pandemie są coraz częstsze... Media tradycyjne i społecznościowe pełne są alarmistycznych materiałów. Czy to jednak prawda? Co o tym mówią dane? Czy da się zmierzyć stan świata?