Iran: władza przejmuje ściany
W październiku 2024 roku tysiące osób zebrało się na Manhattanie, by wybrać najlepszego sobowtóra Timothée Chalameta. Wydarzenie rozbudziło na nowo modę ma sobowtórów gwiazd. Dlaczego tak bardzo chcemy przypominać swoich idoli?