Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Walka o dominację na rynku smartfonów to rywalizacja między USA i Koreą a Chinami. W jej centrum: półprzewodniki, bez których nie mogą funkcjonować żadne urządzenie elektroniczne. Liderem ich produkcji jest Tajwan, sojusznik Waszyngtonu, któremu zagraża Pekin.