Smartphone Wars13 min
The smartphone has become an almost indispensable part of daily life in just a few years and competition between manufacturers is fierce: Apple, Samsung and several Chinese manufacturers are locked in a battle for dominance and technological development. But the smartphone wars are not only a struggle between business, nation states are involved too in this crucial industry.