Cu hărțile pe masă
Smartphone-ul, devenit indispensabil în viața cotidiană, este miza unei lupte globale pentru dominație tehnologică. Competiția implică atât giganți industriali, cât și state, în special SUA și China. În centrul conflictului: semiconductorii, controlați de Taiwan, punct strategic al echilibrului geopolitic.