Iran: władza przejmuje ściany
Youtuber specjalizujący się w eksploracji opuszczonych miejsc zwiedza dawny prywatny odrzutowiec Jeffreya Epsteina. W mediach społecznościowych nowe treści poświęcone sprawom kryminalnym i true crime od kilku lat notują gwałtowny wzrost popularności. Ale gdzie przebiega granica między zbrodnią a rozrywką?