Lumea în imagini
Vizită într-un fost avion privat al pedofilului Jeffrey Epstein: iată conținutul videoclipului unui youtuber specializat în urbex. Pe rețelele de socializare, aceste noi conținuturi dedicate știrilor de true crime au cunoscut o creștere explozivă în ultimii ani. Dar până unde poate servi crima drept divertisment?