Iran: władza przejmuje ściany
Gigantyczny plakat w Teheranie przedstawia dwóch bohaterów irańskiej historii wojskowości. Starannie wyreżyserowany obraz wpisuje się w wielowiekową tradycję wykorzystywania murów jako narzędzia politycznej komunikacji. Reżim używa przestrzeni publicznej, by poprzez symbole, propagandę i pamięć historyczną kształtować zbiorową wyobraźnię.