Czy to prawda, że...?
Postępy w medycynie, higienie i rolnictwie sprawiły, że żyjemy coraz dłużej. Średnia oczekiwana długość życia jest dziś dwukrotnie wyższa niż w XIX wieku. Jednak już w epoce kamienia, niektórzy ludzie dożywali sędziwej starości.