Oamenii mureau de tineri în trecut?
Progresele în agricultură, igienă și medicină au crescut constant speranța medie de viață de-a lungul istoriei. Dar chiar și în Epoca de Piatră, unii oameni ajungeau la bătrânețe. Astăzi, noi boli ne pun la încercare, dar cât de mult putem trăi cu adevărat?