Czy to prawda, że...?
Od prehistorii ludzie wierzą w siły nadprzyrodzone i świat duchowy. Ślady rytuałów znajdujemy na całym świecie. Do dziś religijne zasady rządzą większością społeczeństw. Religia oferowała wsparcie i nadzieję, czasem nawet przewagę rewolucyjną. Czy jednak zawsze wierzyliśmy w osobowe bóstwa?