Am crezut dintotdeauna în Dumnezeu?
Încă din preistorie, oamenii și-au exprimat credința: de la ritualuri la zei, apoi la reguli morale. Religia a oferit sprijin și îndrumare, uneori chiar un avantaj evolutiv. Dar într-o lume care se îndepărtează de religie, ce mai rămâne pentru a alimenta sensul și căutarea spirituală?