Sojusz przeciwko Chinom
Japonia, Korea Południowa i Tajwan zacieśniają współpracę wojskową z USA w obliczu rosnącej presji Chin. Rosnące napięcia w regionie, spory terytorialne i szybka militaryzacja czynią Azję Wschodnią kluczowym punktem globalnej geopolityki.