Grenlandia
Dwoje badaczy odkrywa w Paryżu zapomniane dokumenty i próbki z wypraw Charcota sprzed wieku. Podróżując po fiordach Grenlandii, analizują mikroorganizmy morskie, by zrozumieć, jak arktyczne ekosystemy adaptują się do zmian klimatu. Historia łączy przeszłość z wyzwaniami teraźniejszości.