Sekret superseniorów31 min
Mają ponad 80 lat, ale ich funkcje poznawcze, w tym pamięć, są na poziomie dużo młodszych ludzi. Oto superseniorzy, których umysły i ciała starzeją się wolniej. Naukowcy w Magdeburgu badając ich, szukają recepty na spowolnienie starzenia mózgu.