Charków, stolica zbuntowanej fotografii
W czasach sowieckich, wieczny nadzór KGB i wszechobecna propaganda wpędziły społeczeństwo w otępienie i paranoję. Grupa fotografów-rebeliantów ukonstytuowała się w Charkowie i zaczęła tworzyć prowokujące zdjęcia, ryzykując represjami ze strony cenzury.