Charków, stolica zbuntowanej fotografii
Balansując między prowokacją a dokumentalistyką, trzecie pokolenie charkowskich fotografów bierze udział w demokratycznych przemianach. Potępiają sowiecką mentalność i wyrażają europejskie asapiracje. Tymczasem w Donbasie, niedaleko Charkowa wybucha wojna.