Charków, stolica zbuntowanej fotografii
Jak dalej tworzyć, gdy Charków jest codziennie bombardowany przez rosyjską armię? W obliczu tragedii wojny, fotografowie ze szkoły charkowskiej są rozdarci między instynktem ucieczki i przeżycia a potrzebą dokumentowania wojny.