Charków, stolica zbuntowanej fotografii
W 1991 roku upada ZSRR, a Ukraina zyskuje niepodległość. To wydarzenie budzi ogromne nadzieje, jednak kraj szybko pogrąża się w kryzysie. W Charkowie na scenę wkracza nowe pokolenie fotografów.