The Blow Theory 1967-1983 - (1/5)11 min
In 1960s Soviet Ukraine, the population lives under KGB surveillance and Soviet propaganda. But a small group of young photographers in the second city of Kharkiv stand up for artistic freedom and risk Soviet censors to create a new photographic language.