Nieśmiertelność dzięki AI?31 min
Michael Bommer ma 61 lat i wie, że wkrótce umrze. Cierpi na raka w fazie terminalnej. Codziennie trenuje agenta AI, by zostawić swoim najbliższym choć namiastkę siebie po śmierci. Organizacja z Hamburga tworzy cyfrowe awatary ocalałych z Holocaustu, by jeszcze za 100 lat mogli opowiedzieć o swoim doświadczeniu.