Re: AI Immortality?
Michael Bommer, 61, is a businessman with terminal cancer. He wants to leave something of himself behind for his family. To achieve this, he is training an AI tool to reproduce his voice and personality which his loved ones will be able to interact with after he is gone. But can an AI avatar really help with dealing with death? And will grief technology be part of our future?