Rosja: Spirala brutalności30 min
Od początku wojny w Ukrainie Kreml zaostrzył swoją propagandę. Rosyjskie społeczeństwo staje się coraz bardziej brutalne, a liczba morderstw i usiłowań zabójstw jest najwyższa od 2011 roku. Przyglądamy się z bliska tej spirali przemocy.