Russia's Spiral of Brutality30 min
Since the invasion of Ukraine, the Kremlin has been hardening its tone and disseminating increasingly virulent propaganda in Russia. Brutality is taking root in Russian society, with the number of murders and attempted murders at its highest level since 2011. Exiled journalists Masha Borzunova and Evgeniya Zobnina investigate this spiral of violence.