Rusia: spirala brutalității30 min
Încă de la invadarea Ucrainei, Kremlinul a dus o propagandă virulentă. Spirala violenței pare de neoprit în societatea rusă. Este suficient să ne gândim la numărul de omoruri și tentative de omor care a atins la cel mai înalt nivel din 2011. Jurnalistele aflate în exil Masha Borzunova și Evgeniya Zobnina analizează acest fenomen.