Iran: władza przejmuje ściany
Greta Thunberg pojawia się zawsze tam, gdzie trzeba protestować – przeciwko zmianom klimatycznym i firmom wydobywczym, przeciwko ludobójstwu w Gazie. Przyzwyczailiśmy się do jej zdjęć w kajdankach lub otoczeniu policjantów. Czy młoda Szwedka staje się właśnie ikoną jak Mahatma Gandhi?