Lumea în imagini
Greta Thunberg a devenit cunoscută - și adorată - pentru activismul ei în legătură cu criza climaică. Dar activista-copil idealizată odinioară, a devenit o tânără cu angajamentel complexe, inclusiv pentru cauza palestiniană. De la statutul de idol, imaginea ei este acum batjocorită de celor cărora le displace angajamentul mai radical al activistei suedeze.