Ásgeir
Musicverse łączy koncerty w berlińskim planetarium (Zeiss Großplanetarium) z wizualnymi projekcjami generowanymi przez sztuczną inteligencję. W kolejnym odcinku - występ islandzkiego muzyka dream-popowego Ásgeira, który zachwyca - prócz swojego głosu - falującymi i mieniącymi się chmurami cząsteczek przypominającymi zorzę polarną i północną.