José González - Sounds Like Art
W programie „Sounds Like Art” José González wykonuje nowe utwory i swoje klasyczne kompozycje pośród prac Carstena Höllera, Mayi Deren oraz Karola Radziszewskiego. Opowiada też o rodzinnych doświadczeniach politycznego wygnania i o nadziei na wspólną przyszłość.