Beth Gibbons - Francuska Biblioteka NarodowaThe Divine Comedy
Neil Hannon i jego brytyjska elegancja powracają! The Divine Comedy łączy orkiestrowy rozmach z ironią i wdziękiem. Zespół prezentuje Rainy Sunday Afternoon – swój trzynasty album, pełen nostalgii, humoru i wyrafinowanych aranżacji.