Ásgeir
The Zeiss Planetarium in Berlin is the host for Musicverse, a series of concerts enhanced by AI-generated visual elements. Ásgeir, an Icelandic musician with a penchant for dream pop, rains down nebulous particles in waves reminiscent of the northern lights.