Batalia o Chile: Rebelia burżuazji 1975
Przedstawiamy tryptyk dokumentalny, z którego dowiecie się, jak wyglądało Chile przed nastaniem dyktatury Pinocheta. Reżyser Patricio Guzmàn z bezlitosną szczerością ukazuje agonię rewolucji i brutalność władzy – operację na otwartym sercu, która na zawsze zmieniła losy kraju.