Batalia o Chile: władza w ręce ludu
W miesiącach poprzedzających wojskowy zamach stanu w Chile zwolennicy socjalistycznego prezydenta Allende próbowali stworzyć „państwo w państwie”. Działali politycznie i charytatywnie, umacniając przeciwwagę dla sił antyreformatorskich, wspieranych przez USA.