42- Odpowiedź na prawie wszystko
Czy rośliny rosną szybciej, kiedy z nimi rozmawiamy? Czy kaktus może się zanudzić na śmierć w doniczce? Czy zmysły roślin działają tak samo, jak nasze? I w końcu – czy rośliny są zdolne do podejmowania decyzji? Jedno jest pewne: flora jest bardziej złożona, niż nam się wydaje.