42: odpowiedź na prawie wszystko
Wyobraź sobie świat, w którym mężczyźni zajmują się domem i dziećmi, podczas gdy kobiety stają na czele państw i biznesów, zarabiają więcej niż ich męscy odpowiednicy i rządzą planetą. Nie byłoby to już społeczeństwo patriarchalne, ponieważ kobiety miałyby całą władzę. Ale czy byłby to matriarchat? I czy uczyniłoby to świat bardziej pokojowym miejscem?