KIDS - Rola jedzenia
Co roku na całym świecie państwa, osoby prywatne i zorganizowane grupy wydają astronomiczne kwoty na zbrojenia, podczas gdy po prostu lepiej byłoby zainwestować w zwalczanie głodu i ubóstwa lub finansowanie walki ze zmianami klimatu. Ale dziś ten pogląd wydaje się – ponownie – bardzo naiwny. Czy pozbycie się bez broni to tylko pobożne życzenia?